Kazár Klára, adjunktus a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Üzleti Tudományok Intézetében. Klára 2010-ben kereskedelem és marketing alapszakon, 2012-ben marketing mesterképzési szakon végzett, valamint 2016-ban szerezte meg PhD fokozatát a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. Kutatási területei közé tartozik a látens változós modellezés (strukturális egyenletek modellje, PLS útelemzés) és annak alkalmazása a marketing, fogyasztói magatartás és a márkaközösségek területén. Oktatott tárgyai között megjelennek magyar és angol nyelvű tárgyak is, példaként említhető az általános statisztika, a gazdaságstatisztika, a bevezetés az SPSS használatába vagy a matematikai statisztika kurzus. Klára 2012 óta a Magyar Statisztikai Társaság valamint 2013 óta az International Statistical Institute, International Association for Statistical Education (IASE) valamint 2014-től az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért tagja.