Logó
Képzések

Általános Szerződési Feltételek

HTTPS://SZERETHETOSZAMVITEL.HU

Név:

Webuni Kft. (Szolgáltató vagy Webuni)

Székhely:

6000 Kecskemét, Magyar u. 2.

Kapcsolattartásra használt postai elérhetőség:

1115. Budapest, Thallóczy Lajos utca 27.

Cégjegyzékszám:

Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága: Cg.03-09-132232

Adószám:

25081512-2-03

Honlap:

https://szerethetoszamvitel.hu

Elektronikus kapcsolattartásra használt e-mail cím:

info@szerethetoszamvitel.hu

Telefonszám:

+36 30 3674715

Adatvédelmi felelős neve:

Bodor Ádám

Adatvédelmi felelős elérhetősége:

bodor.adam@webuni.hu

EZZEL FOGLALKOZIK A PLATFORM

A https://szerethetoszamvitel.hu honlap a Szolgáltató saját képzéseit teszi elérhetővé a magyar és nemzetközi számvitel területén dolgozó szakembereknek. A honlapon elérhető oktatási anyagokat, tartalmakat a Szolgáltató az oktatókkal közösen fejleszti ki. A felületet, illetve az annak segítségével elérhető képzéseket mind magánszemélyek, mind cégek igénybe vehetik. Mindkét esetben feltétel, hogy a hallgató (a jelentkező magánszemély vagy a cég dolgozója) e-mail címmel és jelszóval vagy Facebook/Google fiókjával regisztráljon, azaz felhasználói fiókot hozzon létre. Amennyiben a képzés díjköteles a regisztráción túlmenően a fizetéshez/számviteli elszámoláshoz kapcsolódó adatok megadása is szükséges. A felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó képzések esetében pedig a felnőttképzési törvény és annak végrehajtási rendelete által előírt adatokat is kezelnie szükséges a Szolgáltatónak. E-mailben (info@szerethetoszamvitel.hu) kamatmentes részletfizetési lehetőség is kérhető, bizonyos feltételek esetében pedig pénzvisszatérítési garancia is él (a részleteket lsd. később).

A képzéseknek több fajtáját tesszük elérhetővé. Az aszinkron képzéseink előre elkészített digitalizált tananyagokból (videó, ppt, pdf, stb.) álló online kurzusok, amelyeket a hallgató bármikor megkezdhet, és bármikor a saját időbeosztása szerint tud feldolgozni. Mentorált képzéseink 8-12 hetes, élő közvetítésekből és digitalizált tananyagokból álló, záróvizsgával és tanúsítvánnyal záruló, mentorált online képzések alap/középhaladó/haladó szinteken. A résztvevők az oktatóval akár online is egyeztethetnek, konzultálhatnak. A hallgatóknak lehetőségük van a belső felületen a tananyaggal kapcsolatosan kérdést feltenni. Végezetül elérhetőek az un. szemináriumaink, melyek 1-2 alkalmas, munkaidőhöz igazított valós idejű online képzések, ahol egy-egy specifikus témába áshatja bele magát a hallgató közös gyakorlások és azonnali visszajelzések keretében.

Kivételesen arra is van lehetőség, hogy egy adott képzés megtartására a cégnél helyszínen vagy csoportos videóhívásra alkalmas szoftver segítségével kerüljön sor.

A honlap működéséhez igénybe vett tárhelyszolgáltató Elkertv.4.§ (h) bekezdése szerinti adatai a következők:

Cégnév:

DIGAMMA.hu Kft.

Székhely:

6100 Kiskunfélegyháza, Béla király u. 4.

Cégjegyzékszám:

Cg.03-09-117332

Kapcsolati adatok:

digamma@digamma.hu

A honlapon külön adatkezelési tájékoztató érhető el, melyet feltétlenül olvasson el. Kérdése esetén keresse adatvédelmi felelősünket a fenti elérhetőségen.

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a SZERETHETŐ SZÁMVITEL honlap használatához, az azon keresztül nyújtott szolgáltatásokhoz kapcsolódó szerződéses feltételeket tartalmazza, mely minden felhasználóra nézve kötelező. A szolgáltatáshoz kapcsolódóan az alábbi alapfogalmak ismerete szükséges:

Fogalom

Jelentése

Szolgáltatás

A Szolgáltató által a https://szerethetoszamvitel.hu honlapon működtetett online platformon keresztül igénybe vehető képzések, kapcsolódó funkciók, elérhető tartalom.

Szolgáltató

Webuni Kft.

Felhasználó

Az a személy (hallgató), aki a Szolgáltató online platformon keresztül nyújtott szolgáltatásait igénybe veszi.

Fogyasztó

Természetes személy szerződő fél, aki tekintetében a hatályos (fogyasztóvédelmi) jogszabályok többletjogokat biztosítanak. A jogi személy vagy annak képviselője, továbbá az egyéni vállalkozó szerződő fél nem minősülnek fogyasztónak.

Általános Szerződési Feltételek

Azon, a Szolgáltató által a Ptk. 6:77.§-ában meghatározottak szerint előzetesen meghatározott szerződéses feltételek, melyek alapján sor kerül a Szolgáltató szolgáltatásainak nyújtására.

Elker tv.

 Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.tv.

Ptk.

A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V.tv.

GDPR

A 2016/679. számú Általános Adatvédelmi Rendelet

Felnőttképzési tv. és Vhr.

A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII.tv. és az annak végrehajtására kiadott 11/2020. (II.7.) korm.r.

A Szolgáltató által létrehozott online felületen, honlapon található tartalmak egy része, különösen, de nem kizárólagosan a Szolgáltató által biztosított szoftverek, technológia, a felületen kialakított design elemek, szöveges elemek, grafikák, logók, linkek, animációk, videók, illusztrációk, hangfájlok, képek, stb. a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik és a szerzői jogi védelem alatt állnak.

A szolgáltatások igénybevételével (pl: regisztrációval, vásárlással) az Elkertv. 5.§-a, illetve a Ptk. 6:82.§-a alapján a Szolgáltató és a Felhasználó között (távollévők között) elektronikus úton határozatlan időre szóló szerződés jön létre a jelen ÁSZF-ben meghatározott tartalommal. A szerződéskötés nyelve a magyar nyelv. A szerződés létrejöttét a Szolgáltató haladéktalanul visszaigazolja.

A Szolgáltató az ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan módosíthatja, erről azonban köteles megfelelően tájékoztatni a Felhasználókat. Az értesítésre e-mailben, hírlevélben vagy az értesítések felületen kerülhet sor.

A Szolgáltató általános tájékoztatási kötelezettségei az Elkertv. és a Ptk. alapján:

A szerződéskötés technikai lépései

A szerződés a regisztráció, vásárlás esetében a feltételek elfogadására kattintással jön létre. Ekkor a rendszer a szerződés létrejöttét visszaigazolja. Az ÁSZF elfogadása díjköteles képzés esetében fizetési kötelezettséget keletkeztethet.

A szerződés írásba foglaltnak minősül-e

Nem minősül írásba foglaltnak.

A szerződés rögzítésre kerül-e és utóbb hozzáférhető lesz-e

A szerződés az informatikai rendszerben rögzítésre kerül. Az ÁSZF-et kérésre a Szolgáltató megküldi a Felhasználó által is megjelölt kapcsolati címre, illetve az PDF formátumban a honlapról bármikor letölthető. A GDPR 15. cikke alapján a személyes adatairól a Felhasználó bármikor másolatot is kérhet.

Azok az eszközök, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják

A rögzítést megelőzően a rögzítendő személyes adatokat a felület mutatja. Az adatok forrása az adatközlő személy maga. Az érintett bármikor élhet a GDPR 15. cikkében nevesített hozzáférési jogával, továbbá bármikor tájékoztatást kérhet a Szolgáltató által kezelt személyes adatokról. A Szolgáltató a pontatlan adatot helyesbíteni köteles.

A szerződés nyelve

Magyar

Tevékenységre vonatkozó magatartáskódex

Nincsen

Az alábbiakban az egyes felhasználói csoportokkal kapcsolatos szerződéses rendelkezéseket mutatjuk be:

HALLGATÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

Hallgatóként regisztrációt követően a honlapunkon elérhető ingyenes vagy díjköteles képzéseken részt vehet. Elsőként tehát regisztrálnia szükséges, díjköteles képzések tekintetében pedig a számla kiállításához szükséges adatait is meg kell adnia. A felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó képzések esetében pedig a felnőttképzési törvény és annak végrehajtási rendelete által előírt adatokat is kezelnie szükséges a Szolgáltatónak. A képzésen való részvételen keresztül (tehát már a regisztrációval is) a hallgató és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mely az ÁSZF elfogadásával jön létre. Az ÁSZF elfogadása fizetési kötelezettséggel járhat, amennyiben a képzés díjköteles.

Alapvető képzési feltételek:

A képzéshez kellhet előképzettség, erről a képzési adatlapon található információ.

Bizonyos képzések limitált férőhelyesek. Limitált férőhelynek köszönhetően a hallgató személyes fejlődését az oktatók végigkísérik. Az oktatók rendszeresen konzultációs alkalmakat biztosítanak, így minden képzés esetében van egy maximum létszám.

A mentorált képzések meghatározott napon indulnak (indulási nap). Mentorált képzések esetén az indulás reggelén válik elérhetővé az első modul és általában az első élő konzultáció is erre a napra esik. Az indulási dátum előtt néhány nappal hozzárendelésre kerül a képzést a profilhoz, hogy meg lehessen ismerkedni előzetesen a felülettel.

A képzést a hallgató rugalmasan tudja a saját időbeosztása szerint végezni (heti képzési idő), de hetente 8-10 órát érdemes betervezni a tananyagok feldolgozására, az adott feladatok elvégzésére és a LIVE alkalmakon való részvételre.

A képzés ideje alatt a tananyagok fokozatosan válnak elérhetővé a könnyebb követhetőség érdekében, azonban a tananyagokhoz az indulástól számítva 1 évig lehet hozzáférni (a tananyagok hozzáférhetőségének ideje).

Ütemezett képzés esetében a képzést heti ütemezésben, fejezetenként nyílnak meg a követhetőség és a hatékonyabb tanulás érdekében.

A feladatkövetelmények teljesítése ajánlott, ennek hiányában ugyanis a záró feladat nehezen végezhető el.

Záróprojekttel járó képzés esetében egy előre meghatározott idő áll rendelkezésre a vizsgakövetelmény teljesítésére. A képzés utolsó két hetében van lehetőség a vizsgafeladatot elvégezni és feltölteni (rövidebb képzések esetében előfordulhat, hogy egy hetes a vizsgaidőszak). Mindemellett ebben a két hétben lehetőség van felzárkózni is lemaradás esetén, ez idő alatt ugyanúgy elérhető lesz az oktató.

Amennyiben a hallgató legkésőbb a vizsgaidőszak végén jelzi a képzés teljesítésében történt csúszását, egyszeri 10.000 Ft pótdíj ellenében meghosszabbításra kerül a vizsgafeladat feltöltési határideje 2 héttel.

Lehetőség nyílik a képzés újrakezdésére is. Abban az esetben, ha pár hétnél nagyobb a lemaradás, akkor a hallgató újra neki tud futni a képzésnek egy következő időpontban (ismét részt tud venni a LIVE konzultációkon, fel tudja tölteni a házi feladatokat és próbálkozhat a vizsgafeladattal is). Ezért a lehetőségért a képzés árának 25%-át kell befizetni.

Lehetőség van másik csoportba történő átjelentkezésre is. Amennyiben időhiány miatt a hallgató nem tudja folytatni a képzést és ezt az indulástól számítva 8 napon belül jelzi a Szolgáltatónak, átjelentkezhet egy későbbi időpontban induló csoportba díjmentesen.

A mentorált képzés azt jelenti, hogy a képzés ideje alatt az oktató rendelkezésre áll, válaszol a felmerült kérdésekre, kiértékeli a feladatokat és a vizsgamunkát.

Az, hogy az oktató rendelkezésre áll azt jelenti, hogy a képzés időtartama alatt írásban bármikor fel lehet tenni a kérdéseket az oktató felé a képzés zárt online felületén és/vagy erre a célra létrehozott Discord szobában. A LIVE alkalmak során élőben (online) is lehet vele konzultálni, az elvégzett feladatra, vizsgamunkára az oktató visszajelzést ad.

Live (valós idejű) alkalmak esetében a képzés adatlapján LIVE ALKALOM néven találhatóak meg a pontos dátumok és idősávok. Ezeken nem kötelező részt venni, de ezek a hallgató érdekét szolgálják. Abban az esetben, ha kérdés merülne fel, de nem tud a hallgató élőben részt venni, előzetesen is megírhatja őket, a LIVE alkalmak utólag visszanézhetőek.

A többi résztvevővel kommunikálni a képzés zárt online felületén és/vagy erre a célra létrehozott Discord szobában.

A képzés elvégzését követően igazolás (Tanúsítvány) is járhat. A bevezető aszinkron képzések elvégzése után nem jár, a mentorált képzések sikeres teljesítése után névre szóló tanúsítványt állít ki a Szolgáltató magyar és angol nyelven.

Kérdés esetén az info@szerethetoszamvitel.hu e-mail címre lehet írni.

A felhasználói fiók a hallgatóé, azt másnak átengedni (akár a felhasználónév, jelszó megadásával) nem lehet. A hallgatót azonnali értesítési kötelezettség terheli a Szolgáltató felé, ha ismeretlen személy hozzáférését érzékeli, és köteles minden biztonsági lépés megtételére. Ezen kötelezettségeknek az elmulasztásából eredő kárért felelősséget nem vállal a Szolgáltató. 

A hallgató, amennyiben a képzés díjköteles, az oktatási anyag ellenértékét a Szolgáltató online felületén bankkártyás fizetéssel teljesítheti (díjfizetés). A hallgató csak akkor jogosult az oktatási anyag megtekintésére, ha annak ellenértéke a Szolgáltató számláján jóváírásra került. A befizetésről a Szolgáltató számlát állít ki, melyet elektronikusan megküld a hallgató részére. A számla kiállításának késedelme vagy elmaradása nem minősül a díjról való lemondásnak. Mód van arra is, hogy a hallgató a fizetési kötelezettségét 2, legfeljebb 3 részletben teljesítse (részletfizetés). Ezt a Szolgáltatóval előzetesen le kell egyeztetni. Ezt követően a Szolgáltató a megállapodott ütemezés szerint bocsátja ki a számlákat, melyeket a hallgató 8 napon belül köteles kiegyenlíteni.

A Szolgáltató különféle kedvezményeket is kínál a képzésekhez kapcsolódóan. Lehetőség nyílik csomagkedvezmény igénybevételére több képzés megrendelése esetében. A kedvezmény mértéke a csomagoknál kerül feltűntetésre. Ajánlás esetében mind az ajánló, mind pedig a beajánlott személy számára 5% kedvezményt biztosít a Szolgáltató. Végezetül un. Alumni kedvezménnyel a korábbi hallgatókat jutalmazza a Szolgáltató 10% mértékű kedvezménnyel.

A Szolgáltató pénzvisszatérítési garanciát vállal bizonyos feltételek mellett. A Szolgáltató a képzés indulásától számítva 8 napig (aszinkron képzés esetében ezen időkereten belül max. 20%-os teljesítésig) 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállal arra az esetre, ha bármi okból kifolyólag a hallgató nem lenne megelégedve a tananyaggal!

A tananyagok a Szolgáltató szellemi termékei. A hallgató a Szolgáltató felületén megtekintett tartalmat, vagy annak bármely részét, csak a szerzői és szellemi alkotásokról szóló jogszabályok, különösen a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény megtartásával, saját célra használhatja fel. Ez azt is jelenti, hogy a tananyagot harmadik személy részére nem adhatja tovább, nem másolhatja, sokszorosíthatja, mások számára nem teheti hozzáférhetővé, illetve nem játszhatja le több személy jelenlétében. A szerzői jogok bármely megsértéséből eredő minden kárért felelősség a jogsértő hallgatót terheli. Emellett a Szolgáltató az oktatók által elhelyezett, elérhetővé tett tartalmakért felelősséget nem vállal, hiszen azok megjelenítésére csupán online felületet biztosít.

Amennyiben a szerződés természetes személy hallgatóval (azaz a jogszabály értelmében fogyasztóval) létesül, abban az esetben a fogyasztó a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) korm.r-ben nevesített fogyasztói jogokat gyakorolhatja. A törvény 29.§-a alapján a hallgató elállási és felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti (elállási és felmondási) jogát.

Cég is előfizethet a munkavállalók tekintetében képzésre. Ilyen esetben a Szolgáltató vouchert állít ki, melyet a regisztráló munkavállalók felhasználhatnak. A teljesítés jogalapja mind a cég és a Szolgáltató, mind pedig a regisztráló és a képzésen résztvevő munkavállaló és a Szolgáltató között szerződés teljesítése.

A szerződés teljesítéséhez kapcsolódóan a Szolgáltató a teljesítéshez szükséges, illetve azt elősegítő személyes adatait kezeli. A személyes adatok kezelését a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója (I. pont) mutatja be. Kérdése esetén keresse adatvédelmi felelősünket.

AJÁNDÉKBA VÁSÁROLT FELHASZNÁLÁS

Lehetősége van arra, hogy másnak vásároljon a felületünkön képzéshez való hozzáférést. Ilyen esetben a vásárlással (adásvételi szerződés teljesítésével) kapcsolatos adatait kezeljük. A szerződés az ÁSZF elfogadásával jön létre.  A vásárlást követően a vásárló személy számára vouchert küldünk. A megajándékozott személy a vouchert a beiratkozás részeként tudja felhasználni.

A szerződés teljesítéséhez kapcsolódóan a Szolgáltató a teljesítéshez szükséges, illetve azt elősegítő személyes adatait kezeli. A személyes adatok kezelését a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója (III. pont) mutatja be. Kérdése esetén keresse adatvédelmi felelősünket.

A SZOLGÁLTATÓ FELELŐSSÉGÉNEK TERJEDELME, A FELHASZNÁLÓK FELELŐSSÉGE

A Szolgáltató az ÁSZF alapján felelős azért, hogy a szolgáltatása az általa megjelölt feltételekkel, igénybe vehető, hozzáférhető.

A Szolgáltató, hogy szolgáltatásait a legmagasabb színvonalon tudja nyújtani, online felületén rendszeres karbantartást végez, mely a szolgáltatás korlátozásával vagy szünetelésével járhat. A Szolgáltató, bizonyos időközönként, karbantartási munkálatokat végez, lehetőség szerint 20.00-06.00 óra között, mely karbantartások alkalmankénti időtartama maximum 48 óra. A Szolgáltató a karbantartással összefüggésben keletkező semmilyen kárért felelősséget nem vállal. 

A rendszeres karbantartások mellett a Szolgáltató egy műszaki hibabejelentő szolgáltatást működtet az alábbi e-mail címen: info@szerethetoszamvitel.hu. A megadott e-mail címen bejelentett hibákat a Szolgáltató rögzíti és vállalja azok mihamarabbi elhárítását. 

A Szolgáltató és a Felhasználó (hallgató) tartozik felelősséggel saját hardver és szoftver állapotáért, illetve, hogy azok a szolgáltatás igénybevételére alkalmas állapotúak. A szükségleteket külön pont mutatja be.

A Szolgáltató nem vállal semminemű felelősséget a szolgáltatás olyan akadozásáért, szünetelésért és az ebből eredő bárminemű kárért, mely olyan műszaki, infrastrukturális okból következett be, mely érdekkörén kívül esik (pl. áramszünet, stb.), továbbá amely 20.00-06.00 óra között végzett karbantartási munkálatok miatt és ezen idő alatt következett be.

A Szolgáltató által működtetett honlap kizárólagosan piacfelület. A Szolgáltató nem foglalkoztat, illetőleg nem alkalmaz oktatókat, továbbá nem vállal felelősséget semmilyen jellegű megállapodásért, amely a hallgató és az oktató között jön létre. A Szolgáltató nem felelős továbbá ezen felek között felmerült jogvitákért, kártalanítási igényekért, károkozásokért, vagy egyéb veszteségekért sem.

A Szolgáltató nem felelős a hallgatók megjegyzéseiért, értékeléseiért, kommunikációiért sem, ezek megjelenítésére csupán lehetőséget biztosít.

A felhasználók magatartása következtében a Szolgáltató által elszenvedett károkat, költségeket a felhasználók kötelesek megtéríteni.

A Szolgáltató online felületén megjelenő tartalmak más online felületekhez is hozzáférést biztosíthatnak. A Szolgáltató ezen felületekre való átlépéséből eredő semmiféle kárért felelősséget nem vállal. Az átlépés előtt a Felhasználó köteles meggyőződni annak biztonságos voltáról illetve gondoskodni személyes adatainak megóvásáról. 

A honlapon megosztott linkek előzetesen nem kerülnek ellenőrzésre, továbbá a Szolgáltató nem vállal felelősséget a linkek megosztásából fakadó problémákért, mint például a link valódisága, eredetisége. 

Figyelemmel kell lenni arra, hogy az oktatási anyagok felhasználása során a külső linkek veszélynek tehetik ki a hallgatókat mivel azok tartalma esetlegesen támadó jellegű, vagy személyükre egyébként veszélyes, rasszista vagy jóerkölcsbe ütköző lehet. 

A honlap, illetőleg az oktatási anyag közvetlenül vagy az oktatón keresztül közvetve hozzáférést adhat olyan weboldalakhoz, amelyek harmadik személy rendelkezése alatt állnak. A Szolgáltató kifejezetten nem támogat egyetlen külső honlapot sem, továbbá azok nem állnak az irányítása alatt, így a szükséges biztonsági lépéseket a hallgatónak kell megtennie. 

Az oktatási anyagot kizárólag jogszerűen, célhoz kötötten lehet használni, a jog nem tudása nem mentesít.

HIBÁS TELJESÍTÉS, JÓTÁLLÁS

A Szolgáltató a Ptk. 6: 6:157. alapján hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, – a törvényben nevesített kivétellel – a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben nevesített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

A Szolgáltató jogszabály alapján jótállásra nem köteles.

PANASZTÉTEL

A fogyasztónak minősülő hallgató a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.tv. szerint a szolgáltatással kapcsolatosan szóban vagy írásban panaszt tehet. A panaszt a Szolgáltató fenti elérhetőségeire, elsősorban annak e-mail címére javasolt megküldeni.

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan írtak szerint köteles eljárni.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a Szolgáltató nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás tett-e a 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot.

A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.

BÉKÉLTETŐ TESTÜLETHEZ FORDULÁS

A fogyasztónak minősülő hallgató panaszával békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testületekről információt itt talál:

https://bekeltetes.hu/udvozlo

A DIGITÁLIS TARTALOM IGÉNYBEVEHETŐSÉGE

A Szolgáltató szolgáltatása a következő hardveres, illetve szoftveres képességek meglétét igényeli:

A képzés megkezdéséhez semmilyen szoftverre nincs szükség, a képzés tananyaga egy böngészőből elérhető. Erre a Szolgáltató a Google Chrome-ot ajánlja, arra van a Szolgáltató rendszere optimalizálva. Ha ezen felül bármilyen szoftver telepítésére szükséged lesz, azt a képzés során az oktató közli. Az élő, online konzultációkra a Szolgáltató a Zoom-ot használja.

A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE, RÉSZLEGES ÉRVÉNYTELENSÉG

Jelen szerződést a felek a teljesítést követően felmondással nem szüntethetik meg. Azonnali hatályú felmondásnak abban az esetben van helye, amennyiben a másik fél valamely, a szerződésből eredő kötelezettségét súlyosan megsérti, mely a szerződés teljesítését, azaz a jogok gyakorlását, kötelezettségek teljesítését akadályozza. Azonnali hatályú felmondás esetében a másik felet ért kárt meg kell téríteni.

Amennyiben a jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelenné vagy hatálytalanná válik, az a többi szerződési feltétel érvényét vagy hatályát nem érinti, kivéve, ha ezen rendelkezés nélkül a Felek a szerződést nem kötötték volna meg.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, illetve a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény rendelkezései az irányadóak.

A Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a közöttük felmerült vitás kérdéséket békés úton kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez a tárgyalások bármely Fél általi kezdeményezésének időpontjától számított 30 napon belül nem vezet eredményre a Felek bírósági úton érvényesíthetik jogaikat.

Az ÁSZF utolsó módosításának időpontja:

2024. szeptember 1. napja.